Autor |
Wiadomość |
Gerod
Administrator

Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:52, 19 Wrz 2010 |
 |
chcę przedyskutować zmiany które na ostatniej sesji wprowadziliśmy w system. Chcę wiedzieć jak wam się z nimi grało, jak waszym zdaniem wpływają na "balans" gry itede itepe.
Dla przypomnienia lista wprowadzonych zmian;
- Obrażenia - za każdy sukces broń zadaje nie +1 a +(1/3 bazowych obrażeń)
- Rany - zamiast punktów żywotności każda postać ma "poziomy obrażeń" - od jej wytrzymałości zależy jak poważne są właśnie otrzymane obrażenia i tyle.
- Rzuty - Ta zmiana jak sądzę może wzbudzić najwięcej kontrowersji - zamiast rzutu k20 którego wynik ma być NIŻSZY od posiadanej bazy przyjmujemy że wynik rzutu k20 po dodaniu posiadanej bazy musi być WYŻSZY od założonego (wziętego z kosmosu przez mistrza gry.. czyli mnie) [poziomu trudności. Z zaznaczeniem na słowo WYŻSZY.
miałem rzucić własny komentarz ale wstrzymam się żeby usłyszeć co wy o tym sądzicie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Thrillidan
Moderator

Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 12:31, 19 Wrz 2010 |
 |
Moim zdaniem pomysł z obrażeniami jest niezły dużo przyśpieszy walkę i sprawi że gra będzie szybsza -> dynamiczniej = miodniej.
Jeśli chodzi o poziomy obrażeń myślę że sprawa może wyglądać dużo gorzej bo ze zwiększeniem obrażeń składa się to na naprawdę duże zwiększenie śmiertelności ale pomysł jest godny przetestowania. Boję się że walki mogą stać się za szybkie w tym wypadku Ale po przetestowaniu ( gdy wszyscy gracze już zginą w pierwszej strzelaninie ) spokojnie można się zastanowić który z dwóch pierwszych pomysłów lepiej się sprawdza ewentualnie czy jednak ktoś przeżył i mogą działać razem.
Pomysł z rzutami definitywnie popieram dzięki temu szanse na spapranie banalnych sytuacji będzie mniejsze ( ale wciąż szansa będzie istniała bo reguła jedynki zostaje ) nie będzie już sytuacji w której mając wysoki poziom umiejki coś się chrzani bo albo wynik był za wysoki albo za niski i niedostateczna ilość sukcesów xP
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boori
BORYS

Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 16:26, 19 Wrz 2010 |
 |
Zmiany w systemie:
1. z poziomami trudności - narzekałeś na dziwaczne sytuacje w Arkonie w zw. z używaniem kosci K20 - tutaj moze być podobnie.
2. Zwiększenie obrażeń przekłada sięgł. na nas- przeciwnicy często gęsto(bye nie powiedzieć częsciej nież rzadziej) nie zwracają uwagi na urwane kończyny - to gł. MY odczuwamy ilosć punktów obrażeń różnych broni.
3.Większosć systemów wymaga wyrzucenia wyniku "wyższego bądź równego do wymaganego poziomu trudności" - i tego sugeruję się trzymać.
Waldi - tera ty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zarkimov
Administrator

Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 976
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 21:47, 24 Wrz 2010 |
 |
Hmm... Po dzisiejszej sesji dochodzę do wniosku że system rzutów jest dobry ale jednak jeśli chodzi o system obrażeń no cóż mi wiele nie zrobił ale reszta jednak proponował bym lekko to zmodyfikować faktem jest że spowodowało by to że ciężej będzie ubić wroga ale i wróg miał by ciężej ubić nas a i co do dzisiejszej sesji i co do rzutów jednak jestem za tym by po wyrzuceniu 20 na kości dać dodatkowy rzut który będzie sumował się z dotychczasowym wynikiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|